De Hofstede 44a, 4033 BV, Lienden (Gld)

Bereikbaar van Maandag t/m Zaterdag van 08:00 – 18:00

FAQ (Frequently Asked Questions)

Lees eerst onze FAQ voordat u ons een mailtje stuurt, wellicht staat uw antwoord er al tussen

Moet ik een webshop account aanmaken ?

Nee, dat is niet verplicht, maar wel aan te raden.

Het maken van een account heeft vele voordelen, zoals :

  • Het terugvinden van bestellingen
  • Traceren van orders
  • Inzien en printen van facturen
  • Aanvragen van offertes
  • Het maken van een Wishlist
  • Aanpassen van adressen
  • Etc.
Hoe veilig is het winkelen op de webshop ?

De webshop van Disho BV voldoet aan alle wettelijke eisen.
De gegevens die wij verzamelen zijn noodzakelijk voor het goed functioneren van de webshop en worden niet gedeeld met derden.

Zie ook ons “Privacy Beleid & Cookies

Waarom zijn de prijzen excl BTW ?

Onze klanten bestaan grotendeels uit bedrijven die de BTW weer terug krijgen van de belastingdienst, of bedrijven uit het buitenland die een BTW verlegging hebben.
In de regel is voor een bedrijf dan ook alleen maar de exclusief BTW prijs van belang.

In uw winkelmandje wordt de BTW automatisch toegevoegd.

Wat zijn de verzendkosten die jullie rekenen

De daadwerkelijke verzendkosten zijn ondoenlijk te berekenen aangezien deze sterk afhankelijk is van het formaat van het product en de totale bestelling.

Wij berekenen een minimale verzendkosten bedrag voor kleine orders en producten, en leveren gratis als uw order boven een bepaald bedrag uitkomt, alles daartussen wordt door middel van een percentage berekend.

Welke betaalmethoden hebben jullie ?

Onze betalingen lopen via Mollie (de grootste en meest betrouwbare payment engine). Op dit moment kunt u betalen met :

  • Ideal (Gratis)
  • Paypal (Gratis)
  • Overboeking (Gratis)
  • Credit Card (1,8% per transactie)
  • Sofort banking (1% per transactie)
  • KBC/CBC (Kost 1% per transactie)
  • Bankcontact (Kost 1,5% per transactie)
  • Belfius Direct (Kost 1% per transactie)
Kan ik als bedrijf ook op rekening kopen ?

Als bedrijf kunt u ook op rekening kopen, hiervoor gelden enkele regels :

  • U dient een in NL gevestigd bedrijf te zijn
  • U dient minimaal 3 jaar achtereenvolgend positieve jaarcijfers te hebben ingediend bij de Kamer van koophandel
  • Een minimaal order bedrag van € 2500,- te plaatsen.
  • De betaling binnen 14 dagen na facturatie te voldoen.
  • Onze algemene levering- en verkoop voorwaarden te accepteren.
  • Definitieve acceptatie zal door Disho BV bepaalt worden, en zonder eventuele opgaaf van reden geweigerd kunnen worden.

De order afhandeling en facturatie zal buiten onze webshop om verlopen, neem dus contact met ons op voor de mogelijkheden.

Wat is de levertijd van mijn bestelling ?

De meeste van onze webshop producten worden vanuit het Nederlandse magazijn verstuurd en zullen binnen 3 werkdagen geleverd worden.

Soms kan het voorkomen dat een product tijdelijk is uitverkocht, deze producten worden wekelijks aangevuld vanuit de diverse Europese producties.

In zeldzame gevallen kan het voorkomen dat we net een product aan het produceren zijn en kan het zijn dat de levering iets langer duurt, wij zullen u dan hiervan op de hoogte brengen met een verwachte leverdatum.

Wat gaat er gebeuren na mijn bestelling ?

Nadat uw betaling is voldaan krijgen wij hiervan een melding, op dat moment wordt uw bestelling naar ons Nederlandse magazijn gestuurd voor het inpakken en verzenden van uw bestelling.

Mocht het onverwachts gebeuren dat de producten niet in ons Nederlands magazijn op voorraad ligt, krijgt u een e-mail met de verwachte leverdatum

Zijn de producten wel gewoon op voorraad dan wordt uw bestelling gereed gemaakt voor verzending naar het door u opgegeven adres.
Zodra de bestelling opgehaald wordt door de transporteur, krijgt u van ons hierover een e-mail.

Krijg ik een factuur van mijn bestelling ?

Een factuur met BTW wordt u per e-mail toegezonden na de uitlevering.
U kunt de factuur ook vanuit uw webshop account bekijken en printen.
Heeft u geen account aangemaakt ? geen probleem, stuur ons een berichtje met uw order nr of leveradres en wij sturen u de factuur nogmaals per e-mail toe.

Waar kan ik terecht als ik een vraag of klacht heb ?

Wij nemen uw vragen en (eventuele) klachten serieus…!!

Neem contact op met ons via ons e-mail formulier (zie rechts) en wij nemen z.s.m. contact met u op.
Of u kunt ons directe bereiken op telefoon nummer : 06-2222 1110

Stuur ons een email

Wij danken u voor uw interesse en zullen uw spoedig contact met u opnemen.